Europe and Africa Regional Tournament 2016

Softball - SK Joudrs Praha

SK Joudrs, softball, Praha

Ženy A: Rozhovor s americkou posilou Alyson Spinas-Valainis!

Ženy A: Z víkendu na cestách jsme přivezly tři výhry

Ženy A: Víkend s novou posilou, v netradičních dresech a s dvěma výhrami na kontě

VALNÁ HROMADA KLUBU - 20.3.2016

První turnaj Akademie - Indoor Cup 6-7.2

Nové pololetí v Mikro cvičení

V červenci budeme pořádat kvalifikační turnaj Little League Regionu Evropa-Afrika v kategorii Junior

JOUDRS PRO HONZÍKA, charitativní akce na pomoc nemocnému synovi naší bývalé hráčky

INFORMACE O JOUDRS KRÁMKU

Slevový program pro členy klubu a jejich rodinné příslušníky

Ve finále ME přehrála reprezentace mužů Dány vysoko 7:1. Zlatý hattrick pomohl vybojovat i hlavní trenér Tomáš Kusý. To se doposud jinému trenérovi nepodařilo. Gratulujeme, předsedo! -dt- REPREZENTACE MUŽŮ POD VEDENÍM TOMÁŠE KUSÉHO VYHRÁLA MISTROVSTVÍ EVROPY PO TŘETÍ V ŘADĚ

Tábor Benecko den poslední

Den poslední Po snídani nás čekalo soutěžní dopoledne, při kterém jsme se zapotili - nejen naše svaly ale i mozkové závity. Zatím co jedna část svedla souboj v maxi pexesu, ta druhá se vydala na trať orientačního běhu u chaty Barky a v blízkém okolí. Odpoledne jsme netrpělivě čekali na zprávu od sojky Práskačky, která nás dovedla k poslední části mapy. Všechny Tábor Benecko den poslední

Tábor Benecko den 5

Dneska jsme si po včerejším náročném dnu přispali, kdo vstal, šel se nasnídat a vyluftovat ven. Celé dopoledne jsme se věnovali volnočasovým aktivitám, dle vlastního výběru. Po obědě přišla dlouho očekávaná indície od Krakonoše... zdá se že cíl je za dveřmi.  Odpoledne vyvrcholilo olympiádou, kdy týmy ze sebe vymáčkly doslova a do písmene maximum. Bojovalo se o každý centimetr, setinu sekundy. Tábor Benecko den 5

Benecko tábor den 4

Den 4 Hned ráno nám došla další depeše od Krakonoše, ve které nás žádal o kontrolu revíru směrem na rozhlednu Žalý. Upozornil nás, že v háji kolem rozhledny jsou doslova a do písmene plantáže borůvek. Vyzbrojili jsme se proto kelímky a velikým kýblem. Netrvalo to dlouho a dosáhli jsme vrcholu. Z rozhledny byl nádherný výhled do kraje a na okolní vrcholky Krkonoš. Cestou zpět jsme opravdu narazili na plantáže a netrvalo dlouho a 6-ti litrový kyblík byl vrchovatý. A jak nám poradil Krakonoš požádali jsme našeho šéfkuchaře, Honzík a – čus babuse, aby nám borůvky proměnil v nějakou mňamku. Po výborném obědě, jsme si dopřáli delší polední klid vyplněný pohádkou. Zbytek odpoledne jsme si hráli kolem chalupy a v podvečer jsme se vypravili na exkurzi služebny Horské služby. Kde jsme osedlali vše co mělo kola, lyžiny a pásy. Následovala vsuvka formou večeře, po které nás čekala druhá část – tentokrát přednáška od bývalého náčelníka horské služby. Už se zdálo, že se celý den blíží ke svému konci, když nám dorazil dopis od Krakonoše. Psal v něm o noční kontrole revíru, naštěstí nedaleko od nás. Vyzbrojili jsme se čelovkami a vyrazili na kontrolu. Po cestě osvětlené svíčkama, jsme museli plnit úkoly, odpovídat zvídavému Hejkalovi, ale stálo to za to. Na konci nás čekalo setkání s Krakonošem. Do jedenácti hodin, jsme všichni leželi v postelích s hlavou plnou dojmů. Benecko tábor den 4

Žákyně mladší: Držíme spolu, jsme tým, jsme Joudrs, Eagles, Sabat, Beavers.…

Ani jsme nenechali děvčata vyzvednout vysvědčení  a už ve čtvrtek 30. června o půlnoci jsme se vydali na třídenní softballový turnaj do italského městečka Castion delle Mura. A protože našich mladších žákyň se přihlásilo málo, doplnili jsme je dvěma hráčkami Eagles Praha (Matilda Bubeníková, Eliška Plevová), dvěma hráčkami Sabatu (Míša  Eftimová, Terka Přesličková) a jednou hráčkou chomutovského Beavers Terkou Kursteinovou.  Žákyně mladší: Držíme spolu, jsme tým, jsme Joudrs, Eagles, Sabat, Beavers.…

Tábor Benecko 3 den

Den 3 Jako předchozí dny, jsme se vyspali do růžova. Horský vzduch, dělá divy. Celé dopoledne jsme strávili v okolí Barky, kdy jsme si uspřádali tvůrčí dílnu, ve které se ve velkém vyráběla trička, která doslova a do písmene hrála všemi barvami. Velkovýrobu triček jsme kombinovali s mini sportíky kolem chaty a tolik očekávanou projížďkou na koních. Po výborném obědě nás Tábor Benecko 3 den

Tábor Benecko

Den 1: Cesta Lehce dramatická. Proběhla výměna autobusu. Nakonec jsme na Barku dojeli v retro stylu. Dostali jsme výborný oběd, ubytovali se a pak jsme řádili kolem chaty - trampolíny fotbálek, houpačky, gymnastika, krmení koziček. Po svačině jsme se rozdělili do družstev, vymysleli název týmu (Ťutínci, Tajtrdlíci, Rychlé pandy, Brambůrky, Joudíci) pokřik a nakreslili vlajku. Po dobré večeři jsme se věnovali Tábor Benecko

9 Joudrsáků pomohlo vybojovat týmu NorthWest světové finále Little League v USA

O prvním červencovém týdnu se v našem areálu odehrála kvalifikace soutěže Little League regionu Evropa-Afrika kategorie Junior League děvčat ročníků 2001 – 2003. Zúčastnili se jej vítězové národních kvalifikací z Itálie, Holandska a České republiky a jako Host tým také další český zástupce, výběr našeho pořadatelského regionu NorthWest, v jehož sestavě se představilo 7 hráček a 2 koučové z Joudrs. K velké radosti jich i všech domácích fanoušků se týmu NorthWest podařilo celý turnaj vyhrát a kvalifikovat se tak na světové finále v USA! 9 Joudrsáků pomohlo vybojovat týmu NorthWest světové finále Little League v USA

Partneři

MČ Praha 8Revital bohemiaPLAY-BALL - Baseball & softball materiálAgátin svět | e-shop pro malé i velké holky a klukyABILITY - jazykové studioEuro Managers, s.r.o.Osmička - měsíčník Městské části Praha 8Radio Hey! - Rock a sportZŠ a MŠ DolákováNeed4web - tvorba webových stránekMagistrát hlavního města PrahyOC KrakovFit2BPraha - Evropské hlavní město sportu 2016Prague - European Capital of Sport 2016