Žáci starší + kadetky mladší se soustředily v Ledenicích

STAVBA HALY - 4. 11. 2023 OD 8:00 hod

Zápisy Mikro 2023/2024

DĚTSKÉ OSLAVY NA JOUDRS

Začni správným rozhodnutím, staň se rozhodčím!

Žáci starší + kadetky mladší se soustředili v Ledenicích.
V pondělí 13.8. zahajujeme společné soustředění kadetek mladších a žáků starších. V 11 hodin přijíždíme do Žraločí zátoky, vybalíme zásoby, rozbijeme tábor, seznámíme se s pravidly pohybu po zátoce a k obědu ochutnáme místní speciality. Po poledním odpočinku se rozdělíme na dvě skupiny, dáme si softball ze spodního tossu do tři čtvrtě na šest, po šesté hodině, jak jsme byly upozorněni, je zátoka již plná žraloků. Poté povečeříme a máme volno do deseti hodin, kdy se uložíme k odpočinku.
V úterý ráno vstáváme v 6:45 a za patnáct minut vybíháme s Benym, vracíme se k táboru a v nohách máme cca 3,5 km, následuje ranní rozcvička s posilováním.  Po snídani se rozdělíme na tréninkové skupiny, které se střídají na stanovištích, kde trénujeme pálku z předního tossu, ze stroje, ze stativu, obranu ve vnitřním poli a chytání luftů. Poté jdeme na oběd a dopřáváme si polední pauzu. Odpoledne hrajeme softball, tentokrát si pálkaři nadhazují sami a ve čtvrtě na šest končíme a
přenecháváme zátoku žralokům. Po večeři máme volno s večerkou v deset hodin.
Středu ráno zahajujeme opět ranním běháním, rozcvičkou a posilováním. Po snídani trénujeme ve skupinách na stanovištích pálku z předního tossu, ze stativu, obranu ve vnitřním poli. Odpoledne hrajeme softball a opět si pálkaři nadhazují sami. Následuje večeře, volno a večerka.
Čtvrtek začínáme opět, čím dál tím víc populárnějším, ranním během, rozcvičkou a posilováním. Dopoledne se vystřídáme ve dvou skupinách na „přehazce“ a tréninku slajdování a běhu po metách. Odpoledne je bez softballu, nejdříve oslavíme Maki narozeniny, pak se vystřídáme na jednotlivých stanovištích, kde nacvičujeme obranu proti žralokům, střílíme na terč ze vzduchových pistolí a pušek, střílíme z praku na balónky a po večeři končíme balónkovou bitvou.
V pátek ráno si někteří dopřávají dobrovolný ranní běh i bez  Benyho. Dopoledne si dáme zápas holky proti klukům a před polednem se holky balí, končí svoji misi a kromě Dydy a Báji odjíždějí domů.
Sobota probíhá v duchu přátelských zápasů, kdy za námi dopoledne přijíždějí hráči a hlavně kámoši z Trhových Svinů. Odehrajeme dvě a půl hodinky proložené kvalitní svačinou..
Po poledním klidu konečně vytáhli a provětrali plachtu.
Před pátou dorazili poslední očekávání rodiče, kteří přijeli svým ratolestím natrhnout pr…..
V neděli Benymu zvoní budík akorát na  poslední ranní výběh. Dokonce se daří vzbudit i pár rodičů, kteří si na vlastní pěst prochází Benyho ranním rituálem.

Čeká nás poslední snídaně, balení, loučení a odjezd. Do Prahy přijíždíme po třinácté hodině.
Velké poděkování patří Žralokům, které nám poskytli skvělé zázemí, kuchařkám za výbornou kuchyni.
….
J. + I.
Soustředění LedeniceSoustředění LedeniceSoustředění LedeniceSoustředění LedeniceSoustředění Ledenice