Žáci A,B: víkend jak z reklamy na zimu

SK Joudrs, softball, Praha

Valná hromada klubu 18.03. 2024 od 19 hod v Clubhousu

2024 Softballový příměstský tábor pro hráče a hráčky 7 - 13 let

STAVBA HALY - 4. 11. 2023 OD 8:00 hod

Zápisy Mikro 2023/2024

DĚTSKÉ OSLAVY NA JOUDRS

Začni správným rozhodnutím, staň se rozhodčím!

Organizovat výjezd na hory v okamžiku začínající vlny omikronu byla dost divoká jízda a účastníci se měnili do posledního dne. Díky karanténám řidičů jsme měli o zábavu postaráno už před odjezdem. Nakonec z obou žákovských týmů vyjelo do Orlických hor na běžky 16 kluků a k nim 6 dospěláků. Zasněžený Šerlišský mlýn byl kouzelný už večer, když jsme potmě dorazili a ještě krásnější bylo slunečné ráno. V 9:00 už jsme vyráželi směr Vrchmezí. Nakonec jsme vytvořili 3 skupinky, které se dokázaly různě dojíždět, ale každý si mohl zvolit porci kilometrů a rychlost podle svých schopností. První skupina na rozhlednu na Vrchmezí, Masarykovu chatu a zpátky k mlýnu dojela tak rychle, že si před obědem střihla ještě cestu k Černému kříži a 15 kilometrů měli v nohách během dopoledne. Na vrchol rozhledny se nakonec dostali úplně všichni, jen někteří zkamaní, že nás cestou nikde nečekala horká čokoláda.

Odpoledne jsme nakonec kvůli absolutní nelepivosti sněhu vyhlásili soutěž "postavte cokoli" a  každý ze 3 týmů svou stavbu pojal jinak. První tým začal budovat obrovský hrad z bloků ledu s opevněním s bodci z rampouchů, druhý tvaroval ledovou kru do podoby zraněného draka na skále a třetí využil větve stomů, aby v nich postavil dům se vším, co k životu potřebujete: skluzavkou, pohodlným křeslem, poličkou na umění, vrhačem kovových karet a držákem hůlek. No a protože máme aktuálně led(n)ovou otužovací výzvu, tak před večeří byl čas převléct se do plavek a vyběhnout do sněhu. Pro někoho to byl téměř denní chleba, protože se běžně chodí koupat do potoka, pro někoho životní zážitek. Slyšet nás ale muselo být až v Hradci...

Všichni se těšili na svíčkovou k večeři, ale tady přišlo největší zklamání, kluci dostali jen 2 knedlíky a na přidání jich bylo vážně málo a dostalo se jen na pár šťastivců. Tak všechno aspoň trochu zachraňovala druhá večeře, chleba s pomazánkou. Ale uznejte, kdo by chtěl chleba, když mohl mít svíčkovou... no, chtěli všichni, když měli hlad.

V neděli jsme za nádherného slunečného a mrazivého počasí všichni vyrazili poměrně prudkým kopcem směr Masarykova chata. Turboskupina dobyla i rozhlednu na Velké Deštné a stejně jako my ostatní se stavila na tu kýženou čokoládu. Hřebenovka a sjezd k mlýnu už byl pro všechny vysloveně za odměnu, protože tentokrát to krásné počasí vydrželo až do našeho odjezdu. Závěrem nám paní pochválila hodné děti, které pozdraví a poděkují, tak snad jim to vydrží i na Joudrs. Sice to trochu zakřikla, protože v následující minutě jsme utírali vylitý čaj, ale snad jsme ten dojem nepokazili moc. Orlické hory a Šerlišský mlýn totiž pozitivní dojem zanechaly v nás. Navzdory negativním testům před odjezdem bohužel v několika případech s doslovnou pozitivní dohrou.

Co na soustředění říkali kluci

Cheesy: Dávám 7/10, celkově skvělý, ale štvaly mě 2 knedlíky ke svíčkový. Na to, že jsem byl poprvé na běžkách, tak jsme jeli strašnej kopec a já jsem zůstal vzadu sám a taky jsem teď nemocnej. Dobrý byly ty aktivity: stavění ze sněhu a otužování, jen jsme teda neměli boty, tak to nešlo vydržet moc dlouho.

Touba: Hory byly super, protože jsme běžkovali a blbli s kámošema.

Fífa: Hory se mi strašně moc líbily, protože jsme běžkovali. Bavilo mě to, ale bylo to na mě namáhavý, protože jsem na tom byl poprvý. Je to dobrý, ale na lyže to nemá. Je to ale dobrej sport a někdy pojedu třeba s mámou. Taky to mělo nějaký nevýhody: taky mě naštaly ty knedlíky ke svíčkový. Ale to otužování bylo hodně dobrý. Vždycky v zimě jsem byl rád, že mám bundu a 4 mikiny a když teď na to vzpomínám, tak je to vážně hustý, že jsem sebral odvahu a dal jsem to, skočit tam jen v plavkách. Děkuju že jsem tam mohl bejt.

Bobo: líbilo se mi super počasí a výšlapy s Katkou, následně koupání ve sněhu a tvoření z ledu, těším se na další akci.

Lojza: málo jídla, ale rybí pomazánka byla lepší než doma. hezké pokoje, hezké sprchy, hory které jsem neznal, dobře vymyšlená trasa na běžky. Milá obsluha

Jirka Š: super počasí, skvělá trasa na běžky, krásná rozhledna na Vrchmezí. Dobré jídlo, krásné pokoje. Moc jsem si to užil a těším se na příští akci ☃️❄️

Fanda: Moc jsem si to užil a projel jsem se v horách, ve kterých jsem ještě nebyl. Sice byly trochu menší porce jídla,  ale i tak jsme tam přežili. Celkem v pohodě ubytování, milá obsluha. Trenéři udělali skvělý program, bylo to perfektní. Vyráběli jsme si také ledové chipsy. Za okno jsme dali pytel s vodou a ráno tam byly takové malé kousky ledu byly fakt dobré.

Eda: Líbilo se mi to, byla to hezká trasa a hezký počasí, dobrý jídlo ani mi nevadilo že byly dva knedlíky, byla dobrá pomazánka a byla hezká ta rozhledna a užil jsem si ty závody ve stavbách a dávali dobrý díly futurama. Doufám že to bude i příští rok, ale bez těch nemocí.

Na běžky vyrazili: Kuba M., Bobo, Jirka J., Fanda, Kuba J., Tofi, Jirka Š., Slávek, Honza, Maty, afro Jirka, Eda, Fífa, Lojza, Touba, Cheesy a dospěláci Katka, Petr, Martina, Libor, Kája a Michal.

Žáci A,B: víkend jak z reklamy na zimuŽáci A,B: víkend jak z reklamy na zimuŽáci A,B: víkend jak z reklamy na zimuŽáci A,B: víkend jak z reklamy na zimuŽáci A,B: víkend jak z reklamy na zimuŽáci A,B: víkend jak z reklamy na zimuŽáci A,B: víkend jak z reklamy na zimuŽáci A,B: víkend jak z reklamy na zimuŽáci A,B: víkend jak z reklamy na zimuŽáci A,B: víkend jak z reklamy na zimuŽáci A,B: víkend jak z reklamy na zimuŽáci A,B: víkend jak z reklamy na zimuŽáci A,B: víkend jak z reklamy na zimu