Nábor na softballový tábor 2021

Softballový příměstský tábor - 2021

PŘÍMĚSTSKÉ TÁBORY - LÉTO 2021

Ženy A ...Jsme MISTŘI!

Přijď mezi nás. Držíme spolu, jsme tým, jsme Joudrs!

Ve stínu MARONu…. posezení na Joudrs bude ještě příjemnější

Každý jiný rok by prázdniny byly doba, kdy si od softballu trochu odpočineme. Tenhle rok ale není jako každý jiný. A tak si společné zážitky užíváme sice o něco později než obvykle, ale o nic méně intenzivně. Dávat dohromady tým je složitější, vracet se od babiček nebo z táborů chce větší nadšení pro softball. Ale naštěstí těch nadšených dětí máme dost a krom svých akcí a turnajů zvládáme i v žákovské lize doplňovat týmy starších i mladších žáků. A o těch, které jsme zažili společně napsala Kačka.

Pohár ČSA coachball Joudrs  4-5.7.2020 :
První prázdninový víkend jsme odehráli v kombinaci s žákyněmi mladšími coachballový turnaj na Joudrs. Jediný zápas, který jsme prohráli byl bohužel ten finálový s Eagles o 1 bod. Tím pádem jsme se umístili na krásném druhém místě. V rámci turnaje proběhla i akce Clash of Skills ve které jsme zvítězili a můžeme se těšit na trénink s Markem Malým. Víkend to byl povedený a všichni si ho užili.

Turnaje se zůčastnili :
Andy, Ema, Johy, Jay, Kája, Míša, Majda, Bobo, Janek, Karavan, Kuba, Maty, Matyáš, Tofi

Trenéři :
Beny, Katka, Lukáš, Martina a Ondra

Soustředění Ledenice 19.7- 24.7.2020 :
Na týdenní soustředění do Ledenic jsme odjeli i s žákyněmi mladšími. První večer to vypadalo, že kluci budou blbnout a holky způsobně sedět u spacáků, ale již další večer se to vyrovnalo :-). Počasí se vydařilo a bylo hezky. Podařilo se sehrát  pár přáteláků jak v coachballe tak v žácích s místními Žraloky Ledenice. Ve středu po obědě jsme si zašli na zmrzlinu, večer se opékaly špekáčky a ve čtvrtek odpoledne jsme navštívili nedaleké přírodní koupaliště. Výborně nám vařili a o svačiny se nám starala Zita. Týden se povedl a v pátek odpoledne se jelo domů.

Denní plán :
21:30 - večerka

Soustředění se zůčastnilo : 26 dětí, 5 trenérů a Zita

Kola Praha 25.7.2020 :
Po návratu z Ledenic jsme druhý den vyrazili na kola směr Unětice. Sraz byl na Joudrs a následoval sjezd k Vltavě a podél vody k přívozu v Klecánkách směrem do Roztok a Tichým údolím do Unětic. Po cestě jsme potkali mělký brod, který si kluci několikrát projeli, vedro už jim nebylo :-). Po dobrém obědě jsme vyrazili zpátky stejnou cestou, ale jeli jsme až k trojském kanálu, kde byl zrovna závod vodních skútrů. Chvíli jsme se podívali se zmrzlinou v ruce a pak se vydali směr Joudrs. Celkově jsme ujeli 30km.

Na kola vyrazilo  8 statečných :
Janek, Jirka, Karavan, Kryštof, Kuba, Matěj, Matyáš, Tofi

Doprovod :
Beny, Katka, Libor a Martina

Nadhazovací a catcherovský kemp Havlíčkův Brod 6-7.8.2020:
Osm kluků se přihlásilo na nadhazovací a catcehrovský kemp v Havlíčkově Brodě a tak se ve čtvrtek ráno vyrazilo. Kluci byli rozděleni do skupin a pod vedením zkušených trenérů absolvovali dvoufázový trénink. Vedro bylo pekelné. Po tréninku následoval přesun do tělocvičny, večeře, spánek a hned ráno zase zpátky na hřiště. Vedro bylo ještě větší. Odpoledne kemp skončil a vydali jsme se směr Joudrs.

Nadhazovači :
Kuba, Maty, Slávek, Tofi

Catcherové :
Bobo, Karavan, Kryštof, Matyáš

Doprovod :
Martina a Katka

1.kolo coachballu Joudrs 9.8.2020:
Po soustředění nás konečně čekal první turnaj, kde kluci mohli prověřit co se naučili. Pálka byla výborná a i přes malé chybičky v poli se nám podařilo všechny zápasy vyhrát a odnést si vítězství a to i s malými posilami (malými = hráči t-ballu) .Počasí bylo opět slunečné a vzhledem k tomu, že jsme turnaj pořádali museli se kluci otáčet i při úpravě hřišť.

Turnaje se zůčastnili :
Bobo, Filip, Janek, Jirka, Karavan, Kuba, Matěj, Maty, Óňa, Slávek, Tofi

Trenéři :
Beny, Katka a Martina
Žáci U11: softballové léto jako žádné jinéŽáci U11: softballové léto jako žádné jinéŽáci U11: softballové léto jako žádné jinéŽáci U11: softballové léto jako žádné jinéŽáci U11: softballové léto jako žádné jiné